Οι γυναίκες μου ζητούν περισσότερο σεξ μεταξύ ανδρών, λέει ο George R.R. Martin!

Περισσότερες σκηνές με ομοφυλοφιλικό σεξ ζητούν από τον συγγραφέα της σειράς βιβλίων Game of Thrones οι γυναίκες!






Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο ίδιος ο George R.R Martin μιλώντας σε φεστιβάλ στο Εδιμβούργο.

«Δεν μπορώ να κατανοήσω το αίτημα αυτό» συμπλήρωσε αλλά ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να ντραπεί να γράψει οποιαδήποτε ιστορία, αφήνοντας ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.




«Έχω λάβει γράμματα από οπαδούς της σειράς που μου ζητούν να συμπεριλάβω ξεκάθαρες σκηνές σεξ μεταξύ ανδρών. Τα περισσότερα προέρχονται από γυναίκες. Δεν προσποιούμαι ότι καταλαβαίνω τι μου ζητάνε απλά διαβάζω τα μηνύματά μου. Δεν πρόκειται να το κάνω μόνο για να το κάνω. Αν η πλοκή το φέρει, αν ένας από τους βασικούς χαρακτήρες βρεθεί σε μια κατάσταση, δεν θα ντραπώ να το κάνω. Δεν κάνω πράγματα επειδή όλοι τα θέλουν. Αν ήταν δημοκρατία η συγγραφή τότε ο Τζόφρι θα είχε πεθάνει πολύ νωρίτερα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά το τέλος της σειράς των βιβλίων αποκάλυψε ότι ορισμένοι έχουν ανακαλύψει τι πρόκειται να συμβεί αλλά ξεκαθάρισε ότι ο ίδιος δεν πρόκειται να αλλοιώσει το τέλος όπως το έχει ήδη σκεφτεί εξαιτίας αυτού του γεγονότος. 


ΠΗΓΗ: protothema.gr
Κατηγορίες ,
[disqus]

Author Name

Φορμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.