Οι λεπτομέρειες της μάχης μεταξύ Brienne και The Hound

Σε μια συνέντευξη στο Entertainment Weekly, η Gwendoline Christie δίνει λεπτομέρειες για την βάναυση μάχη με το κυνηγόσκυλο.





Τα γυρίσματα έγιναν στην Ισλανδία και κράτησαν τρεις μέρες. Είναι ο μεγαλύτερος και πιο δύσκολος αγώνας που έχω κάνει ποτέ. Ήταν πάνω στα βράχια και παλεύαμε με σπαθιά και γροθιές και ήταν ένα από τα πιο δυσκολότερα πράγματα που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου. Τα χέρια μου και τα πόδια μου ήταν πρησμένα στο τέλος. Ο Rory McCann είναι ένας καταπληκτικός ηθοποιός και ένας πολύ δυνατός άνθρωπος και αυτό ήταν μια πρόκληση για μένα.

Ήταν πολύ έντονο. Τα κοστούμια ήταν καταπληκτικά και έκαναν πολύ καλή δουλειά στο να είμαστε πιο άνετοι στις κινήσεις μας.

Ο Rory και εγώ Θέλαμε να υπάρχει επαφή μεταξύ μας στο χώμα , στα βράχια.  Έπρεπε να το κάνουμε να φαίνεται πραγματικά αληθινό , να φαίνεται ο πόνος που υπήρχε μεταξύ μας. Ήταν τρομακτικό και είναι από τις λίγες φορές που δεν υποκρινόμουν. Φώναζα και τρελαινόμουν. 


Το να είμαστε εκεί στην κορυφή του βουνού, με αυτό το σουρεαλιστικό τοπίο γύρω μας και ο ήλιος να λάμπει και η αδρεναλίνη να είναι στα ύψη ήταν κάτι που δεν είχα ξαναζήσει.
Δούλεψα με τον σκηνοθέτη Alex Graves και ήταν μια από τις πιο υπέροχες εμπειρίες που είχα.

Σε μια συνέντευξη στην The Daily Beast, η Gwendoline προσθέτει, μετά την τελευταία ημέρα των γυρισμάτων της μάχης , όταν φύγαμε με το αυτοκίνητο και γυρίσαμε προς τα πίσω και κοιτάξαμε το σημείο που έγινε η μάχη , δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε τι είχαμε περάσει. 


 Η Gwendoline αποκαλύπτει ότι πάλεψε με το πραγματικό σπαθί και αναφέρει: ήταν το πιο όμορφο σπαθί που έχω δει ποτέ στη ζωή μου. Ενώ στην αρχή μου προσφέρανε ένα λάστιχο για ξίφος , αρνήθηκα γιατί ήθελα να παλέψω με το πραγματικό. Ήταν ένα υπέροχο κομμάτι σχεδιασμού και ήταν αρκετά βαρύ. Όταν Ρώτησα τον Dan και τον David, Θα μπορούσα παρακαλώ να έχω ένα σπαθί Oathkeeper; χαμογέλασαν και μου είπαν, "Όταν θα πεθάνεις"

Ας ελπίσουμε ότι ο θάνατος μου δεν θα έρθει πολύ σύντομα ώστε να μπορέσουμε να δούμε ακόμη περισσότερα από τον χαρακτήρα μου την νέα σεζόν.

Κατηγορίες ,
[disqus]

Author Name

Φορμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.