Συνέντευξη με το πρώτο Ξίφος του Braavos!

Έβλεπα το τελευταίο επεισόδιο σε ένα μπαρ. Οι θαμώνες με πλησίαζαν και μου έλεγαν ότι είναι πεπεισμένοι πως δεν έχω πεθάνει.


O Μίλτος Γερολέμου (Miltos Yerolemou) δεν είναι απλά ένας Έλληνας που συμμετείχε στο Game of Thrones. Είναι ο Syrio Forel αυτοπροσώπως. Ο άνθρωπος που έδωσε πνοή στο ξίφος, ο δάσκαλος που έκανε την Arya αυτό που είναι σήμερα, ο ξιφομάχος που χρειάζεται μόνο ένα ξύλινο σπαθί για να δείξει ότι στο Braavos δεν καταλαβαίνουν από σιδηρόφρακτους και Βασιλικές Φρουρές.



Τελικά ο Syrio είναι νεκρός ή όχι;
Είναι μια πολύ συχνή ερώτηση αυτή και ξέρεις ότι ακόμη και να θέλω να την απαντήσω δεν μου επιτρέπεται. Αλλά, όπως είδαμε στο επεισόδιο The Mountain and The Viper, στο Game of Thrones ο κόσμος σκοτώνεται με προφανή τρόπο. Ίσως, λοιπόν, η ασάφεια να είναι εσκεμμένη.

Όταν ο κόσμος σε αναγνωρίζει στο δρόμο σε αποκαλεί Syrio;

Ναι πράγματι, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή το ονοματεπώνυμο μου είναι πολύ δύσκολο για να το προφέρουν. Εκτός, βέβαια, κι αν είναι και αυτοί Έλληνες! Ήμουν σε ένα μπαρ στην Αμερική και έβλεπα το τελευταίο επεισόδιο και ο κόσμος έμεινε έκπληκτος όταν με είδε. Με πλησίασαν όλοι και μου έλεγαν πως είναι πεπεισμένοι πως δεν έχω πεθάνει. Το μόνο που τους αποκρίθηκα είναι «ουδέν σχόλιο». Κανείς δεν με προκάλεσε πάντως σε μονομαχία για να του πω την αλήθεια. Κάτι θα ξέρουν (γέλια).

Ήξερες τον χαρακτήρα του Syrio από τα βιβλία; Πώς αντέδρασες όταν σου είπαν πως θα ενσαρκώσεις τον καλύτερο ξιφομάχο του Braavos;

Η αλήθεια είναι πως δεν ήξερα καθόλου τα βιβλία ή τον χαρακτήρα πριν την οντισιόν μου. Γνωρίζω την Nina Gold που είναι η casting director της σειράς και αρχικά μου είχε δώσει να διαβάσω το σενάριο για τον ρόλο του Varys. Παρόλο που δεν «ταίριαξα» με τον χαρακτήρα, μου έδωσαν το σενάριο ενός ακόμη καραφλού τύπου, του Syrio! Από τις πρώτες γραμμές κατάλαβα πως ήταν ένας ιδιαίτερος και συναρπαστικός χαρακτήρας που θα χαιρόμουν να τον υποδυθώ στην οθόνη. Όταν στη συνέχεια αποφάσισα να αγοράσω και το βιβλίο για να τον μελετήσω καλύτερα, είδα πως ήταν best-seller στον τομέα των fantasy. Εκεί κατάλαβα, ότι αυτός ο ρόλος θα ήταν κάτι «μεγάλο».


Έμαθες σπαθασκία στα γυρίσματα ή είναι κάτι που το είχες διδαχτεί και νωρίτερα;
Έχω δουλέψει για το Royal Shakespeare Theater Company κι έχω μελετήσει εκτεταμένα την ξιφασκία και τις κινήσεις της. Οπότε, ήξερα πως είχα όλα τα προσόντα για να ενσαρκώσω το Πρώτο Σπαθί του Braavos. Ωστόσο, για το «water dance», το στυλ που παρουσιαζόταν μέσα από τη σειρά, χρειαζόμουν βοήθεια. Έτσι συνεργάστηκα με τον William Hobbs, έναν από τους καλύτερους χορογράφους μονομαχιών πάνω στη σπαθασκία, που έχει φτιάξει σκηνές μάχης για ταινίες όπως οι «Επικίνδυνες Σχέσεις», ο «Ερωτευμένος Σέξπιρ», το «Excalibur» και πολλά ακόμη. Έχοντας όλες τις απαραίτητες γνώσεις, ο William πλησίασε το στυλ από μια διαφορετική οπτική, φτιάχνοντας έτσι το περίφημο water dance.

Ήταν δύσκολη η εκπαίδευση; Πόσες ώρες κάνατε ξιφασκία με την Maisie Williams (Arya Stark);

Ξεκίνησα την εκπαίδευση στο Λονδίνο με τον William και την ντουμπλέρ της Maisie. Είχαμε δύο γεμάτες εβδομάδες προπόνησης αρκετά δύσκολες. Στη συνέχεια, πήγα στο Belfast όπου συνάντησα την Maisie και της έδειξα τις κινήσεις. Λόγω του ότι και οι δύο μας έχουμε κάνει χορό, δεν μας ήταν τόσο δύσκολο να απομνημονεύσουμε τις κινήσεις της χορογραφίας.


Ποιο ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι των γυρισμάτων;
Σίγουρα η χορογραφία. Έπρεπε να πείσω τον κόσμο πως είμαι ο καλύτερος ξιφομάχος στο Braavos, κάποιος που γεννήθηκε με ένα σπαθί στο χέρι, οπότε ήταν πρόκληση για μένα. Τελικά μέχρι και εγώ ο ίδιος έμεινα έκπληκτος με το αποτέλεσμα. Επίσης, το να μένεις συγκεντρωμένος για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι δύσκολο, αλλά όταν οι συνεργάτες σου είναι τόσο γενναιόδωροι και σε υποστηρίζουν, η δουλειά σου γίνεται πολύ ευκολότερη.

Αν γνώριζες ένα βράδυ τον Syrio πιστεύεις θα τον έκανες παρέα;​     

Εννοείται, θα έδινε πολύ καλές συμβουλές. Επίσης, φαντάσου να τον βλέπεις να χορεύει!

Διάβασα σε ένα άρθρο ότι πριν από δύο μήνες βρισκόσουν στο Comicpalooza και έμαθες μέχρι και τους φανς να μονομαχούν. Ήταν καλοί μαθητές;
​Ήταν όλοι τους πολύ ενθουσιώδεις. Τους δείξαμε τις βασικές κινήσεις στη σπαθασκία σε ένα πολύ ωραίο μάθημα που κράτησε περίπου 1 ώρα και 45 λεπτά. Τους σύγκρινα μάλιστα την σπαθασκία που μαθαίνει κανείς για τις ανάγκες του θεάματος με εκείνες της πραγματικής μάχης, όπου κινδυνεύει η ζωή σου και νομίζω ότι έμαθαν πολλά. Οι μαθητές μου, γενικά, πάντα με εντυπωσιάζουν με τη θέληση τους και με το πόσο αφοσιωμένοι είναι.

Από ποιο μέρος της Ελλάδας είσαι Μίλτο; Έχεις έρθει πρόσφατα;     

Είμαι από την Κύπρο! Οι γονείς μου έχουν ελαιώνες που βγάζουν το πιο νόστιμο λάδι όλου του κόσμου. Μου λείπουν πολύ, αλλά προσπαθώ να τους επισκέπτομαι όσο πιο συχνά μπορώ.


Ποιο είναι το καλύτερο πράγμα στο να είσαι Έλληνας;
Η κουλτούρα. Η ιστορία. Η φιλοσοφία. Οι άνθρωποι. Και η ικανότητά τους να επιβιώνουν παρόλες τις αντιξοότητες. Το πάθος της καρδιάς και του μυαλού μας. Όλα αυτά μαζί με κάνουν να αγαπώ το γεγονός ότι είμαι Έλληνας.

Πώς και δεν έγιναν ποτέ γυρίσματα του Game of Thrones στην Ελλάδα;

Έχει να κάνει με τα λεφτά. Η βασική τοποθεσία των γυρισμάτων της σειράς είναι το Belfast στη Βόρειο Ιρλανδία, οπότε όσο πιο μακριά αποφασίσεις να κάνεις γύρισμα, τόσο πιο μεγάλο είναι και το κόστος. Επίσης, χρειάζονται συγκεκριμένες τοποθεσίες που να μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε ώρα τη μέρα ή τη νύχτα. Είναι πολλοί οι λόγοι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ίσως μια μέρα τα γυρίσματα δεν έρθουν στην Ελλάδα και τα νησιά της...(σ.σ: Η παραγωγοί της σειράς εξετάζουν ήδη το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσουν μέρος των γυρισμάτων της πέμπτης σεζόν στην Ικαρία).


Παρακολουθείς τις εξελίξεις στη χώρα μας; Έχεις άποψη για την κατάσταση;
Τις παρακολουθώ και γνωρίζω από πρώτο χέρι τα αποτελέσματα από την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ. Δεν θα πω πολλά πάνω σε αυτό, παρά μόνο ότι είμαι 100% με το μέρος του κόσμου στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Ποιον χαρακτήρα του Game of Thrones χρειάζεται η Ελλάδα για πρωθυπουργό;
Τον Ned Stark. Αλλά -θα μου πεις- ίσως καταλήξει να χάσει το κεφάλι του... O Syrio μπορεί να άντεχε περισσότερο!



Τι άλλο περιμένουμε να δούμε από σένα; Έχεις κάποιο project που ασχολείσαι αυτή την περίοδο;
Συμμετέχω στα γυρίσματα του Wolf Hall. Είναι η μεταφορά στη μεγάλη οθόνη του βραβευμένου βιβλίου της Hilary Mantell (το βιβλίο κυκλοφορεί στην Ελλάδα - Γουλφ Χολ, εκδ. Πάπυρος). Ο Damien Lewis θα ενσαρκώσει τον Ερρίκο Η' και ο Mark Rylance τον Τόμας Κρόμγουελ. Εγώ θα υποδυθώ τον βασιλιά της Γαλλίας.

Προσωπικά ποιον θα ήθελες να δεις στο θρόνο;
​Τον Tyrion Lannister. Απλά το θέλω.


ΠΗΓΗ: gr.askmen.com
By Κώστας Χρήστου
Κατηγορίες
[disqus]

Author Name

Φορμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.