Έσπασε τον αστράγαλό του ο Kit Harington!

Δυστυχώς ο Kit Harington - Jon snow έσπασε τον αστράγαλό του και δεν θα μπορέσει να παραβρεθεί στο comic con του san diego!



 

Μέχρι στιγμής απ' ότι φαίνεται δεν θα τον αντικαταστήσει κάποιος άλλος. Παρόλο αυτά ο τραυματισμός του δεν θα επηρεάσει τα γυρίσματα της σειράς απ' ότι λένε οι υπεύθυνοι!  

Εμείς αυτό που πρέπει να του πούμε αυτή τη στιγμή είναι περαστικά του...  

Κατηγορίες
[disqus]

Author Name

Φορμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.