Το "Game Of Thrones" μέσα από τα "Φιλαράκια"!


Πως θα ήταν το "Game Of Thrones" αν είχε απορριφθεί από την καλωδιακή τηλεόραση HBO και είχε καταλήξει σε κάποιο από τα mainstream τηλεοπτικά δίκτυα της αμερικάνικης τηλεόρασης, πχ το NBC, που κάποτε πρόβαλλε τα κλασσικά και αγαπημένα "Friends";





Ίσως να είχε λιγότερες συνομωσίες, λιγότερες δυνατές ερωτικές σκηνές, αλλά και σκηνές με αιματοβαμμένες μάχες, αλλά και πάλι θα ήταν cool. Κάπως έτσι δηλαδή:

Κατηγορίες
[disqus]

Author Name

Φορμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.