Σύμφωνα με αναφορές τόσο στο Facebook όσο και στο Twitter ήταν ο βασιλιάς των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, και τα αποτελέσματα είναι αρκετά εντυπωσιακά
2.The Walking Dead (870,000 αλληλεπιδράσεις ανά επεισόδιο — 738,000 στο Facebook και 132,000 στο Twitter)
3.Empire (507,000 αλληλεπιδράσεις ανά επεισόδιο — 441,000 στο Facebook και 67,000 στο Twitter)
4.This Is Us (486,000 αλληλεπιδράσεις ανά επεισόδιο — 447,000 στο Facebook και 39,000 στο Twitter)
5.The Bachelor (453,000 αλληλεπιδράσεις ανά επεισόδιο, 286,000 στο Facebook και 167,000 στο Twitter)
6.Love & Hip Hop: Atlanta (380,000 αλληλεπιδράσεις ανά επεισόδιο — 297,000 στο Facebook και 83,000 στο Twitter)
7.Pretty Little Liars (345,000 αλληλεπιδράσεις ανά επεισόδιο — 237 στο Facebook και 107 στο Twitter)
8.WWE Monday Night RAW (332,000 αλληλεπιδράσεις ανά επεισόδιο — 221,000 στο Facebook και 110,000 στο Twitter)
9.The Voice (299,000 αλληλεπιδράσεις ανά επεισόδιο — 183,000 στο Facebook και 117,000 στο Twitter)
10.Power (299,000 αλληλεπιδράσεις ανά επεισόδιο — 251,000 στο Facebook και 47 στο Twitter)