Όποιοι παρακολούθησαν τη διαδικασία γυρισμάτων είναι πολύ πιθανόν να γνωρίζετε, ότι η παραγωγή πέρασε ένα υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα σε ένα πεδίο στη Βόρεια Ιρλανδία, στο Saintfield, όπου γυρίστηκε μια τεράστια μάχη.
Η παραγωγή, η οποία γενικά δεν μένει πουθενά πολύ καιρό, όταν πρόκειται για τα εξωτερικά γυρίσματα, παρέμεινε εκεί για περίπου 13 εβδομάδες κατά τη διάρκεια του τέλη του καλοκαιριού και στις αρχές του φθινοπώρου. Τώρα, για πρώτη φορά, οι παραγωγοί μίλησαν στο Entertainment Weekly σχετικά με την μαγνητοσκόπηση.
Ο Συγγραφέας Bryan Cogman λέει: "Είναι σίγουρα η μεγαλύτερη μάχη που έχουμε γυρίσει. Πάντα θέλαμε να φτάσουμε σε ένα σημείο που με τον κατάλληλο προϋπολογισμό θα είμαστε σε θέση να κάνουμε μια σωστή μάχη, με ένα στρατό από τη μία πλευρά, και ένα στρατό από την άλλη πλευρά."
Η σειρά δεν ήταν ποτέ σε θέση να κάνει μια σωστή μάχη, λόγω της δέσμευσής της να μη συμπεριλαμβάνει πολλές σκηνές με CGI. Αυτό σημαίνει ότι, προκειμένου να κινηματογραφήσει μια πλήρης μάχη, οι παραγωγοί χρειάζονται πολύ ανθρώπινο δυναμικό και τα χρήματα για τα πρακτικά αποτελέσματα, τα οποία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ο παραγωγός Dan Weiss μίλησε για αυτό το θέμα:
"Έχετε αναρωτηθεί, γιατί δεν μπορείτε να δείτε περισσότερες μεγάλες μάχες στις ταινίες και την τηλεόραση; Το τι χρειάζεται για να γίνει πρακτικά είναι κάτι που απαιτεί πολύ χρόνο και χρήμα. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το καστ και τους κομπάρσους που θα χρειαστούν ίσως προκαλέσουν ένα χάος αν δεν υπάρξει ο κατάλληλος συγχρονισμός".
Για την συγκεκριμένη μάχη επιλέχθηκε ο Miguel Sapochnik, ο οποίος σκηνοθέτησε το επεισόδιο της περασμένης σεζόν "Hardhome", και αυτό που έπαιξε μεγάλο ρόλο για την επιλογή του, ήταν η φανταστική δουλειά που έκανε, είπε ο David Benioff:
"Ο Miguel έκανε φανταστική δουλειά με το «Hardhome», έτσι πιστεύαμε ότι έπρεπε να επιστρέψει αυτή τη φορά χρησιμοποιώντας και άλογα. Τα άλογα δεν είναι καθόλου εύκολο να τα χειριστείς. Και σίγουρα από την άποψη των στοιχείων - ο αριθμός των πρόσθετων στοιχείων, ο αριθμός των κασκαντέρ, ο αριθμός των ημερών για τα γυρίσματα - είναι η μεγαλύτερη μάχη που έχουμε κάνει."
"Ο Miguel έκανε φανταστική δουλειά με το «Hardhome», έτσι πιστεύαμε ότι έπρεπε να επιστρέψει αυτή τη φορά χρησιμοποιώντας και άλογα. Τα άλογα δεν είναι καθόλου εύκολο να τα χειριστείς. Και σίγουρα από την άποψη των στοιχείων - ο αριθμός των πρόσθετων στοιχείων, ο αριθμός των κασκαντέρ, ο αριθμός των ημερών για τα γυρίσματα - είναι η μεγαλύτερη μάχη που έχουμε κάνει."