Μάθετε λεπτομέρειες για την 1η σεζον που αποτέλεσαν τη βάση ολόκληρης της σειράς.
Οι μονάδες συντελεστών χρειάστηκαν δέκα ολόκληρες εβδομάδες για να δημιουργήσουν χειμερινό περιβάλλον στην Βόρεια Ιρλανδία για την πρώτη σκηνή που περιελάμβανε walkers.
Ένα μεγάλο τμήμα του Μαύρου Κάστρου δημιουργήθηκε στο Λατομείο Magheramorne στη Βόρεια Ιρλανδία. Ένα σύνθετο σύνολο με εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, την αίθουσα, τους στρατώνες ακόμη κι ένα λειτουργικό ασανσέρ που ανεβαίνει τον τοίχο του λατομείου. Ο διακοσμητής σκηνικών Richard Roberts είχε συγκεκριμένο όραμα για το Μαύρο κάστρο. Όπως δήλωσε ήθελε να είναι «λιπαρό», βρώμικο, κρύο και όσο το δυνατό αηδιαστικό. Έτσι έδωσε στους κομπάρσους χαλασμένα δόντια με ωμό κρέας να κρέμεται.
Κατά τη δημιουργία του Γουίντερφελ και καθενός από τους κόσμους η παραγωγή τήρησε αυστηρές κατευθυντήριες γραμμές. Τι φορούσαν οι χαρακτήρες, τι έτρωγαν, τι δομικά υλικά χρησιμοποιήθηκαν και πως ήταν διακοσμημένος ο κάθε κόσμος, τα πάντα θα πρέπει να ξεχωρίζουν από μακριά.
Η Σχεδιάστρια παραγωγής Gemma Jackson εμπνεύστηκε από το Πάνθεον (Ρώμη) για το πάτωμα της Αίθουσας του Θρόνου.
Ο θρόνος weirwood στο Eyrie φτιάχτηκε από τρία διαφορετικά κομμάτια ξύλου που συγκολλήθηκαν μεταξύ τους. Είναι τόσο βαρύς που μετακινιέται μόνο με γερανό.
Τα κοστούμια της Νυχτερινής Φρουράς αντανακλούν ένα θεσμό σε παρακμή. Τα ρούχα που φορούν οι άνδρες πιθανότατα ήρθαν μαζί τους όταν εντάχθηκαν στην Φρουρά και είναι ανομοιόμορφα. Μετά την άφιξή του στο Τείχος, ο Τζον φοράει τα ίδια σε κάθε επεισόδιο.
Οι νεαροί ανταρόλυκοι είναι στην πραγματικότητα ράτσα βόριων σκύλων Inuit που εκτρέφονται για να μοιάζουν όσο το δυνατόν περισσότερο με λύκους. Εμπνευσμένοι από τα Σαγόνια, οι δημιουργοί της σειράς D. Β Weiss και David Benioff έδειξαν αναλαμπές στο κοινό από τους λύκους στον πιλότο αλλά τους κράτησαν μακριά επιτρέποντας στο κοινό να τους δει πραγματικά αργότερα στη σεζόν. Ο σκύλος που στην σειρά απεικονίζει την Αρχόντισσα ονομάζεται Zunni και υιοθετήθηκε από την Σόφι (Σάνσα) μετά τα γυρίσματα.
Το χωριό των προβατανθρώπων Lhazareen που έγινε η επιδρομή των Ντοθράκι γυρίστηκε σε μια ανασκαφή νεολιθικού αραβικού χωριού. Το συνεργείο έχτισε σκηνικά πάνω από την ανασκαφή, τα οποία στη συνέχεια έκαψαν.
Τα στρατόπεδα των Σταρκ και Λάννιστερ σχεδιάστηκαν με έντονη αντίθεση μεταξύ τους. Οι σκηνές του Ρόμπ διαφέρουν σε μέγεθος και σχήμα για να δηλώσουν μια πιο δημοκρατική ευαισθησία με λιγότερους κανόνες και κανονισμούς. Το στρατόπεδο των Λάννιστερ είναι πολύ πιο επίσημο και μεγάλο.
Η νεκρική πυρά του Ντρόγκο κατασκευάστηκε έτσι ώστε να μπορούσε να ανάψει πολλές φορές. Το σχέδιο επρόκειτο να είναι μεγάλο με δύο κύκλους φωτιάς που τελικά εξαπλώνονται στο κέντρο της δομής.
Ο Ναός των Dosh Khaleen είναι κατασκευασμένος από ιτιές κλαίουσες. Τα τοτέμ στο Ναό ανακυκλώθηκαν από τα καλούπια των τοτέμ που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του γάμου Ντόγκο - Ντάνυ.
Η Άρυα έχει δύο χτενίσματα στην πρώτη σεζόν. Το ένα με τα μαλλιά τραβηγμένα πίσω όπως ο πατέρας της και το δεύτερο με ακατάστατες πλεγμένες πλεξούδες. Κατά τη διάρκεια των σκηνών στο "Fire and Blood" χρησιμοποιήθηκαν ψεύτικα κομμάτια υφασμένα στην περούκα που θα μπορούσαν να κοπούν με πραγματικό μαχαίρι. Νέα ψεύτικα κομμάτια υφαίνονταν μεταξύ των λήψεων.
Οι σκηνές στο Κόκκινο Φρούριο στο επεισόδιο “You Win or You Die” γυρίστηκαν στο Παλάτι San Anton στην Μάλτα, την επίσημη κατοικία του προέδρου.
Το αράκ, το στάνταρ όπλο των Ντοθράκι, σχεδιάστηκε για να δώσει στους μαχητές την μέγιστη ευελιξία και ένα ευρύτερο χτύπημα. Το καμπύλο σχήμα του όπλου έδωσε επίσης στον Buster Reeves (ενορχηστρωτή μαχών) ένα ευρύτερο φάσμα κινήσεων από αυτό ενός τυπικού σπαθιού.
Ο David J. Peterson, «εφευρέτης γλωσσών» συνεργάστηκε με το Language Creation Society και τους δημιουργούς του GOT ώστε να φτιαχτεί μια πλήρης γλώσσα Ντοθράκι.
Οι τίτλοι αρχής είναι επηρεασμένοι από τις μηχανές του Leonardo da Vinci.
Πηγή