Για
πέντε σεζόν, ο συνθέτης Ramin Djawadi έχει εργαστεί ακούραστα για να
δημιουργήσει, αξέχαστη μουσική για το Game of Thrones.
Ο Djawadi πρόσφατα έδωσε συνέντευξη στην Express και μίλησε για τη διαδικασία γραφής του και το πώς χειρίστηκε μερικές από τις πιο συναισθηματικά φορτισμένες στιγμές της σεζόν. Για να ξεκινήσουμε, ο Djawadi παρακολουθεί πάντα τα επεισόδια πριν γράψει την μουσική για αυτά. Αυτό είναι απολύτως λογικό, αλλά σκεφτείτε να βλέπετε τα επεισόδια χωρίς οποιαδήποτε μουσική. Πόσο διαφορετικά θα είναι άραγε ;
O Djawadi συνήθως εργάζεται σε τρία με τέσσερα επεισόδια σε μια στιγμή, και δεν εξετάζει τα σενάρια, εκτός εάν αυτό είναι πραγματικά σημαντικό. Προφανώς, διάβασε τα σενάρια για την 3η σεζόν του "The Rains of Castamere", μιας και είχε χαρακτηριστεί ως «πολύ σημαντικό». Όσο για τις στιγμές που ξεχωρίζουν από την 5η σεζόν, το πιο δύσκολο γι 'αυτόν ήταν σκηνή του θανάτου της Shireen.
"Αυτή η σκηνή ήταν τόσο συναισθηματική. Έπρεπε να κάνω πολλά διαλείμματα γράφοντας αυτή τη σκηνή, για να σκεφτώ πως θα βγει. Ήταν πολύ δύσκολο για μένα," είπε ο Ramin.
Ειλικρινά, είναι καλό να ακούμε ότι ο συνθέτης ήταν τόσο πρόθυμος να επενδύσει συναισθηματικά στη σειρά. Αυτό δεν μπορεί παρά να κάνει τη μουσική ακόμη καλύτερη.
Η εξιλέωση της Cersei ήταν μία ακόμη δύσκολη σκηνή, αν και αυτό είχε να κάνει περισσότερο με το πού να τοποθετήσει τη μουσική παρά να δημιουργήσει κάτι εντελώς νέο. "Περπατά πολύ λίγο, χωρίς μουσική για να ακούσει το πλήθος να ουρλιάζει μαζί της και όταν σπάει τελικά συναισθηματικά, ξεκινάει η μουσική. Το σημέιο αυτό θεωρήσαμε ότι ήταν αρκετά αποτελεσματικό," δήλωσε ο Djawadi .
Τέλος, ο Djawadi συζήτησε για τη μουσική της σκηνή του θανάτου του Jon Snow, που μεταπηδά από μια ελπιδοφόρα επιστροφή στην πιο θλιβερή κατάληξη. Όταν ο Jon ακούει από τον Olly ότι ο Benjen θα μπορούσε να είναι ζωντανός, ακούμε από τον Djawadi ένα ελπιδοφόρο μουσικό θέμα για την σειρά.
"Γνωρίζαμε ότι έπρεπε να είναι το θέμα των Stark. Το κομμάτι που ακούγεται, όταν ο Jon Snow τρέχει κάτω είναι αρκετά παραπλανητικό, είναι ελπιδοφόρο το οποίο στο Game of Thrones, αυτό δεν συμβαίνει συχνά και και στη συνέχεια, όταν βλέπει την πινακίδα που λέει «προδότης» αποφασίσαμε να βάλουμε ένα σόλο βιολί. Η στιγμή γίνεται αρκετά οικεία, και την καθιστά πιο συναισθηματική και ακόμη πιο συγκλονιστική με αυτόν τον τρόπο."
Ο Djawadi πρόσφατα έδωσε συνέντευξη στην Express και μίλησε για τη διαδικασία γραφής του και το πώς χειρίστηκε μερικές από τις πιο συναισθηματικά φορτισμένες στιγμές της σεζόν. Για να ξεκινήσουμε, ο Djawadi παρακολουθεί πάντα τα επεισόδια πριν γράψει την μουσική για αυτά. Αυτό είναι απολύτως λογικό, αλλά σκεφτείτε να βλέπετε τα επεισόδια χωρίς οποιαδήποτε μουσική. Πόσο διαφορετικά θα είναι άραγε ;
O Djawadi συνήθως εργάζεται σε τρία με τέσσερα επεισόδια σε μια στιγμή, και δεν εξετάζει τα σενάρια, εκτός εάν αυτό είναι πραγματικά σημαντικό. Προφανώς, διάβασε τα σενάρια για την 3η σεζόν του "The Rains of Castamere", μιας και είχε χαρακτηριστεί ως «πολύ σημαντικό». Όσο για τις στιγμές που ξεχωρίζουν από την 5η σεζόν, το πιο δύσκολο γι 'αυτόν ήταν σκηνή του θανάτου της Shireen.
"Αυτή η σκηνή ήταν τόσο συναισθηματική. Έπρεπε να κάνω πολλά διαλείμματα γράφοντας αυτή τη σκηνή, για να σκεφτώ πως θα βγει. Ήταν πολύ δύσκολο για μένα," είπε ο Ramin.
Ειλικρινά, είναι καλό να ακούμε ότι ο συνθέτης ήταν τόσο πρόθυμος να επενδύσει συναισθηματικά στη σειρά. Αυτό δεν μπορεί παρά να κάνει τη μουσική ακόμη καλύτερη.
Η εξιλέωση της Cersei ήταν μία ακόμη δύσκολη σκηνή, αν και αυτό είχε να κάνει περισσότερο με το πού να τοποθετήσει τη μουσική παρά να δημιουργήσει κάτι εντελώς νέο. "Περπατά πολύ λίγο, χωρίς μουσική για να ακούσει το πλήθος να ουρλιάζει μαζί της και όταν σπάει τελικά συναισθηματικά, ξεκινάει η μουσική. Το σημέιο αυτό θεωρήσαμε ότι ήταν αρκετά αποτελεσματικό," δήλωσε ο Djawadi .
Τέλος, ο Djawadi συζήτησε για τη μουσική της σκηνή του θανάτου του Jon Snow, που μεταπηδά από μια ελπιδοφόρα επιστροφή στην πιο θλιβερή κατάληξη. Όταν ο Jon ακούει από τον Olly ότι ο Benjen θα μπορούσε να είναι ζωντανός, ακούμε από τον Djawadi ένα ελπιδοφόρο μουσικό θέμα για την σειρά.
"Γνωρίζαμε ότι έπρεπε να είναι το θέμα των Stark. Το κομμάτι που ακούγεται, όταν ο Jon Snow τρέχει κάτω είναι αρκετά παραπλανητικό, είναι ελπιδοφόρο το οποίο στο Game of Thrones, αυτό δεν συμβαίνει συχνά και και στη συνέχεια, όταν βλέπει την πινακίδα που λέει «προδότης» αποφασίσαμε να βάλουμε ένα σόλο βιολί. Η στιγμή γίνεται αρκετά οικεία, και την καθιστά πιο συναισθηματική και ακόμη πιο συγκλονιστική με αυτόν τον τρόπο."