Η Rosabell Laurenti μιλάει για τον ρόλο της Tyene Sand!

 Στο Comic-Con του San Diego είδαμε ένα βίντεο με τα νέα μέλη του καστ για την 5η σεζόν του Game of Thrones.













  Τώρα έχουμε την πρώτη μας συνέντευξη με ένα από τα νέα μέλη του cast, την Rosabell Laurenti που θα παίξει τον ρόλο της Tyene Sand, την κόρη του πρίγκιπα Oberyn Martell και της ερωμένη του Ellaria Sand.

Η Rosabell μίλησε πρόσφατα στο la Repubblica για τον ρόλο της και παραδέχεται ότι πριν την παρουσίασή της, δεν ήταν καθόλου εξοικειωμένη με το Game of Thrones.

Rosabell: «Συνειδητοποίησα ότι ήταν ένα φαινόμενο από την αντίδραση των άλλων. Λίγες εβδομάδες αργότερα, ήμουν στο Λονδίνο, και μου τηλεφώνησε ο ατζέντης μου λέγοντας ότι «οι δημιουργοί του Game of Thrones με θέλουν για μια δεύτερη ακρόαση. Στη συνέχεια έκανα εντατική εκπαίδευση στο σπαθί και τις πολεμικές τέχνες. "

Κατά την διάρκεια της συνέντευξης είχε προλάβει να δει την σειρά μέχρι το τέλος της δεύτερης περιόδου. Λέει ότι συμπαθεί τους ηθοποιούς και της άρεσαν οι ανατροπές που είχε.

Όσο για το τι μπορούμε να περιμένουμε από την Tyene Sand στη 5η σεζόν, αν θα είναι ανάμεσα στο καλό και το κακό, όπως πολλοί χαρακτήρες της σειράς. Η Robsabell λέει, "εγώ δεν ξέρω αν θα είναι καλό ή κακό, θα πρέπει να εκδικηθώ το θάνατο του πατέρα μου. Από τη δική μου άποψη, είναι η σωστή επιλογή, αλλά σκοτώνοντας τους ανθρώπους ίσως δεν είναι. "

Η Rosabell επίσης μιλά με ειλικρίνεια για το γυμνό στη σειρά, παραδέχεται ότι έχει υπογράψει ένα συμβόλαιο μόνο για να εμφανιστεί γυμνή από τη μέση και πάνω. Η συνέντευξη δόθηκε στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, και διαπιστώθηκε ότι θα πρέπει να αναχωρήσει για το Μπέλφαστ την επόμενη μέρα, για να ξεκινήσει τα γυρίσματα του Game of Thrones στα στούντιο.
Κατηγορίες ,
[disqus]

Author Name

Φορμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.