Ο Kristian Nairn μιλάει για το ταξίδι του Hodor στην 4η σεζόν και τι πιστεύει γι' αυτόν!!

Ήταν ένα μακρύ, σκληρό ταξίδι για τον Bran Stark και τον Hodor αφού δραπέτευσαν από το Winterfell στο τέλος της δεύτερης περιόδου. 





Μετά από αρκετές δυσκολίες έφτασαν στον προορισμό τους στο τέλος της 4ης σεζόν! Τι θα συμβεί στη συνέχεια είναι μια εικασία, αλλά χωρίς αμφιβολία, ο κόσμος τους έχει αλλάξει.

Ο Kristian Nairn μίλησε πρόσφατα στο GQ για το πώς ο Hodor έχει εξελιχθεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων σεζόν, και συμμερίζεται επίσης κάποιες θεωρίες του.

GQ: Πολλά, έχουν συμβεί στις τέσσερις τελευταίες σεζόν, πώς νομίζετε ότι Hodor έχει αλλάξει;

Έφυγε από την άνεση του Winterfell και νομίζω ότι είναι λίγο θλιμμένος, για να είμαι ειλικρινής. Ακόμη το ότι ο Bran τον χρησιμοποιεί για να κάνει αυτές τις βίαιες πράξεις, δεν το απολαμβάνει πάρα πολύ. Προφανώς, αυτός είναι πολύ πιστός στον Bran και είναι το μόνο πράγμα που του έχει απομείνει και γι'αυτό δεν αντιδράει.


GQ: Η στιγμή με τον Locke ήταν η πρώτη φορά που είδαμε τον Hodor θυμωμένο. Πως σας φάνηκε αυτή η σκηνή;
Ω, ήταν φανταστική σκηνή. Ήταν από τις πιο αγαπημένες μου σκηνές που έχω κάνει μέχρι στιγμής, αν όχι η πιο αγαπημένη μου. Ήταν πολύ ωραίο που είδαμε όλο το φάσμα των συναισθημάτων εκεί. Ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό από τον συνήθως υπάκουο εαυτό του Hodor. Έγινα πιο επιθετικός για πρώτη φορά εκείνη την ημέρα.

GQ: Μία από τις πιο ανατρεπτικές στιγμές για τους φαν αυτή τη σεζόν ήταν η αντίδρασή του στο Craster's Keep.

Ναι, ήταν κάτι που δεν το περίμεναν. Επειδή είναι το μόνο αθώο πρόσωπο στη σειρά και δεν ήθελαν ο Hodor να πάθει κάτι κακό.

GQ: Λέγοντας συνέχεια Hodor είναι τόσο απλό όσο υποθέτουμε;
Αν και αυτό είναι μόνο η θεωρία μου νομίζω ότι υπάρχει κάτι εκεί, κρατώντας το σχεδόν κρυμμένο. Ίσως αυτός να είναι κάποιος σημαντικός χαρακτήρας. Φυσικά αυτό είναι μόνο δική μου άποψη. Δεν είναι η επίσημη έκδοση του George R.R. Martin. Θα μπορούσε να μην είναι τίποτα. Θα μπορούσε όμως και να είναι. Στη δική μου εκδοχή , νομίζω ότι κάτι υπάρχει.

Περισσότερα για την συνέντευξη του Kristian Nairn μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

Κατηγορίες ,
[disqus]

Author Name

Φορμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.