Το μυστικό των σκελετών του Game of Thrones

Στη φετινή σεζόν μας δόθηκαν αρκετά στοιχεία για τον κόσμο Πέρα από το Τείχος, στη σφαίρα του μαγικού/φανταστικού όπως οι White Walkers και οι Σκελετοί του 10ου επεισοδίου. Χρόνο με το χρόνο πλησιάζουμε όλο και πιο πολύ τον «αρχαίο» κόσμο των μύθων και των ιστοριών που ακούς στο Winterfell για την εποχή εκατοντάδες χρόνια πριν τα Παιδιά του Δάσους που είδαμε και ένα στο φινάλε, το χειμώνα που έρχεται κλπ.

Όλα αυτά τα φανταστικά στοιχεία αποδίδονται υπέροχα από τους ειδικούς μακιγιάζ και εφέ του GoT που δεν είναι άλλοι από τον Επόπτη Ειδικών Εφέ Joe Bauer και τον
Επόπτη Προσθετικού Μακιγιάζ Barrie Gower. Στο δυναμικό δίδυμο χρεώνεται και η διάλυση του κρανίου του Oberyn στη μονομαχία με το Βουνό. Πως λοιπόν έκαναν τη σκηνή και τους Σκελετούς τόσο ρεαλιστική; Όσο επιτρέπεται η χρήση της λέξης για κάτι εντελώς φανταστικό και εξωπραγματικό.

Ο Joe Bauer λέει ότι οι σκελετοί είναι wights, κινούμενοι από την μαγεία των Walkers. Ως wights ονομάζουμε τους νεκρούς που ζωντανεύουν οι walkers κι έχουμε δει κατά καιρούς στο GoT με τα λαμπερά μπλε μάτια. Οι Walkers λοιπόν μπορούν να ζωντανεύουν νεκρούς ανεξάρτητα από το στάδιο αποσύνθεσης που βρίσκονται. Η όλη δημιουργία των wights ξεκίνησε από πολύ νωρίς, στο στάδιο της προ-παραγωγής της 4ης σεζόν. Στην πορεία έπρεπε να αποφασίσουν και καταλήξουν σε ποιο και πόσο στάδιο αποσύνθεσης θα τους παρουσίαζαν.




Ο Barrie Gower συμπληρώνει πως οι Σκελετοί είναι ένα υπέροχο στοιχείο φαντασίας που πηγαίνει πίσω στις ταινίες του Σεβάχ και του Ray Harryhausen. Οι παραγωγοί ήθελα να έχουν στη σειρά αυτά τα «σκελετικά στοιχεία» αλλά με μια σύγχρονη έκδοση της διαδικασίας stop-motion που χρησιμοποίησε ο Ray Harryhausen πριν χρόνια.



Η έμπνευση των σκελετών του Ray Harryhausen φαίνεται στο πως έβγαιναν, σχεδόν σέρνοντας από το έδαφος και ο τρόπος που πολεμούσαν. Ο Bauer συμπληρώνει ότι οι κινήσεις τους ήταν «χορογραφημένες» όπως σε κάθε μάχη του GoT και στόχος τους ήταν να παραμείνουν τα πράγματα γνωστά και φιλικά στην παραγωγή. Ακόμη και οι wights οι οποίοι έγιναν τελικά εντελώς CG ακολουθούσαν τις κινήσεις των ηθοποιών και την αλληλεπίδραση με τους ήρωες. 

Ο Gower λέει ότι δεν έκαναν κάποιο γύρισμα μέχρι τον περασμένο Οκτώβριο αλλά έγιναν κάποιες δοκιμές τον Ιούλιο. Σκάναραν ολόκληρο το σώμα και στη συνέχεια δημιούργησαν συσκευές για το κεφάλι και ένα πράσινο ολόσωμο «κουστούμι» με θώρακα και οστά. Στη συνέχεια ο Joe και το τμήμα του πήραν το υλικό και απομάκρυναν τα πράσινα στοιχεία, φτιάχνοντας ουσιαστικά ένα τρισδιάστατο μοντέλο προσθετικών. Στη σκηνή χρησιμοποίησαν μια αναλογία του 70% CG και 30% CG / υβριδίου μοντέλου.




Κατασκευάστηκαν συνολικά επτά wights, τέσσερις με πράσινες στολές και προσθετικό μακιγιάζ και τρεις με κεφάλι, ώμους και προσθετικά μέλη. Στα γυρίσματα που κράτησαν περίπου μια εβδομάδα δούλεψαν δώδεκα άτομα, δύο ανά χαρακτήρα. Ο Bauer λέει πως αποτελεί την πιο εκτεταμένη χρήση ψηφιακής αλληλεπίδρασης με ανθρώπινους χαρακτήρες. Οι δράκοι είναι εξ ολοκλήρου ψηφιακοί και η φυσική αλληλεπίδραση τους με ανθρώπους ήταν μέχρι στιγμής ελάχιστη, όπως οι σκηνές που τους αγγίζει η Dany.



Το επεισόδιο προτάθηκε από τους παραγωγούς Dan Weiss και David Benioff για τα βραβεία Emmy στην κατηγορία outstanding-prosthetic-makeup

Δείτε εδώ ολόκληρη την συνέντευξη τους στο Vanity Fair

Κατηγορίες
[disqus]

Author Name

Φορμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.