Σε μια νέα συνέντευξη με το Entertainment Weekly, οι παραγωγοί David
Benioff και Dan Weiss συζητάνε για τις προκλήσεις των γυρισμάτων για το μεγάλο επεισόδιο που έρχεται. Την μάχη του Castle Black!
Entertainment Weekly: Για το 9ο επεισόδιο τι είναι μοναδικά προκλητικό για αυτή τη μάχη σε σύγκριση με τις προηγούμενες που έχετε κάνει;
Benioff: Το τοίχος φυσικά. Είναι κάτι που δεν υπάρχει στην πραγματικότητα.
Weiss: Τα οπτικά εφέ για την ολοκλήρωση αυτού του επεισοδίου.
Benioff: Οι γίγαντες επίσης ήταν ένα κομμάτι δύκολο να γίνει. Έχοντας όμως τον Neil Μάρσαλ στην σκηνοθεσία, όλα πήγαν καλά. Ο Neil είναι πολύ γλυκομίλητος , ήρεμος επειδή ξέρει ακριβώς τι κάνει. Είναι ένα πολύ έντονο επεισόδιο, πιο έντονο από ό, τι το Blackwater. Το βλέπουμε τώρα, ακόμη και πριν μπουν τα οπτικά εφέ και είναι ακόμα υπέροχο.
Weiss: Με το Blackwater, να εξαρτάται τόσο πολύ από τα οπτικά εφέ ήμασταν λίγο αβέβαιοι για το πως θα έδειχνε το επεισόδιο. Η δράση ήταν μεγάλη, αλλά δεν ήμασταν απολύτως σίγουροι για το τελικό αποτέλεσμα. Αλλά με αυτό το επεισόδιο τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα με τον σκηνοθέτη να κάνει φανταστική δουλειά.
Benioff: Όσον αφορά τις ομάδες, η νέα μας σχεδιάστρια παραγωγής Deborah Riley έκανε αυτό το υπέροχο top-of-the Wall σύνολο, πολύ μεγαλύτερο από ό, τι είχαμε πριν, ώστε να μπορείτε να έχετε τεράστιες σκηνές δράσης. Περιβάλλεται από πράσινη οθόνη, η οποία είναι προφανώς από τις μεγαλύτερες πράσινες οθόνες στην Ευρώπη.
Weiss: Ο Neil και η Deb πέρασαν πολύ χρόνο παρακολουθώντας την ταινία του Kubrick Paths of Glory για να πάρετε μια αίσθηση για το πώς θα εφαρμόσουν την συγκεκριμένη μάχη. Έκαναν μια πραγματικά φανταστική δουλειά.
Entertainment Weekly: Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση για τα γυρίσματα σε αυτό το επεισόδιο;
Benioff: Γενικότερα ήταν ένα πολύ δύσκολο επεισόδιο και μετά τα πρώτα 15 λεπτά ξεκινάει η μάχη η οποία δεν σταματά.
Weiss: Τα γυρίσματα διέθεταν πολύ ενέργεια σε ένα πολύπλοκο περιβάλλον κάνοντας ότι μπορούσαμε καλύτερο.
Entertainment Weekly: Για το 9ο επεισόδιο τι είναι μοναδικά προκλητικό για αυτή τη μάχη σε σύγκριση με τις προηγούμενες που έχετε κάνει;
Benioff: Το τοίχος φυσικά. Είναι κάτι που δεν υπάρχει στην πραγματικότητα.
Weiss: Τα οπτικά εφέ για την ολοκλήρωση αυτού του επεισοδίου.
Benioff: Οι γίγαντες επίσης ήταν ένα κομμάτι δύκολο να γίνει. Έχοντας όμως τον Neil Μάρσαλ στην σκηνοθεσία, όλα πήγαν καλά. Ο Neil είναι πολύ γλυκομίλητος , ήρεμος επειδή ξέρει ακριβώς τι κάνει. Είναι ένα πολύ έντονο επεισόδιο, πιο έντονο από ό, τι το Blackwater. Το βλέπουμε τώρα, ακόμη και πριν μπουν τα οπτικά εφέ και είναι ακόμα υπέροχο.
Weiss: Με το Blackwater, να εξαρτάται τόσο πολύ από τα οπτικά εφέ ήμασταν λίγο αβέβαιοι για το πως θα έδειχνε το επεισόδιο. Η δράση ήταν μεγάλη, αλλά δεν ήμασταν απολύτως σίγουροι για το τελικό αποτέλεσμα. Αλλά με αυτό το επεισόδιο τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα με τον σκηνοθέτη να κάνει φανταστική δουλειά.
Benioff: Όσον αφορά τις ομάδες, η νέα μας σχεδιάστρια παραγωγής Deborah Riley έκανε αυτό το υπέροχο top-of-the Wall σύνολο, πολύ μεγαλύτερο από ό, τι είχαμε πριν, ώστε να μπορείτε να έχετε τεράστιες σκηνές δράσης. Περιβάλλεται από πράσινη οθόνη, η οποία είναι προφανώς από τις μεγαλύτερες πράσινες οθόνες στην Ευρώπη.
Weiss: Ο Neil και η Deb πέρασαν πολύ χρόνο παρακολουθώντας την ταινία του Kubrick Paths of Glory για να πάρετε μια αίσθηση για το πώς θα εφαρμόσουν την συγκεκριμένη μάχη. Έκαναν μια πραγματικά φανταστική δουλειά.
Entertainment Weekly: Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση για τα γυρίσματα σε αυτό το επεισόδιο;
Benioff: Γενικότερα ήταν ένα πολύ δύσκολο επεισόδιο και μετά τα πρώτα 15 λεπτά ξεκινάει η μάχη η οποία δεν σταματά.
Weiss: Τα γυρίσματα διέθεταν πολύ ενέργεια σε ένα πολύπλοκο περιβάλλον κάνοντας ότι μπορούσαμε καλύτερο.