Η σειρά του HBO στάθηκε πηγή έμπνευσης και παρηγοριά σε μια δύσκολη περίοδο της διάσημης τραγουδίστριας, η οποία έχει ήδη γράψει στίχους για τον Σνόου, τη Σέρσεϊ, τον Τζέιμι και την Καλίσι.
Από τις εποχές της μεγάλης ακμής της, όταν ήταν η τραγουδίστρια του συγκροτήματος (Fleetwood Mac) που είχε κυκλοφορήσει το άλμπουμ με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία μέχρι τότε («Rumours» με πωλήσεις 40 εκατομμυρίων δίσκων), η Στίβι Νικς «κουβαλούσε» έναν αέρα μαγείας και μεσαίωνα.
Οι μύθοι και η φαντασία ανέκαθεν τη συνάρπαζαν (έκανε μάλιστα κι ένα γκεστ στον τρίτο κύκλο του «American Horror Story» ως μάγισσα), ήταν λογικό και αναμενόμενο ότι το «Game of thrones» δεν θα μπορούσε παρά να τη... σκλαβώσει!
Σύμφωνα με δηλώσεις της σε βρετανικό
ραδιόφωνο, η 65χρονη σήμερα Νικς, προσφέρεται με χαρά και προθυμία να
γράψει μουσική για το «Game of thrones». Αποκάλυψε, μάλιστα, ότι οι
χαρακτήρες της σειράς τής έχουν ήδη εμπνεύσει στίχους: «Εχω γράψει
αρκετά ποιήματα για τους χαρακτήρες του GOT, για τον Τζον Σνόου, την
Αρια, τη Σέρσεϊ και τον Τζέιμι και βέβαια την ξανθιά Καλίσι. Ολοι τους
στάθηκαν πηγή έμπνευσης, αλλά και μεγάλη παρηγοριά για μένα».
Η Νικς είδε για πρώτη φορά τη σειρά του HBO την εποχή που προσπαθούσε να διαχειριστεί το θάνατο της μητέρας της, αλλά και να ξεπεράσει την πνευμονία που την ταλαιπωρούσε. «Ημουν κλεισμένη στο σπίτι για περίπου πέντε μήνες και η ψυχολογική μου κατάσταση ήταν χάλια. Είδα το πρώτο επεισόδιο και πριν το καταλάβω είχα δει ολόκληρο τον πρώτο κύκλο. Η σειρά απέσπασε το μυαλό μου από οτιδήποτε άλλο και με ταξίδεψε σε ένα μαγικό κόσμο φαντασίας...».
ΠΗΓΗ: thetoc.gr
Από τις εποχές της μεγάλης ακμής της, όταν ήταν η τραγουδίστρια του συγκροτήματος (Fleetwood Mac) που είχε κυκλοφορήσει το άλμπουμ με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία μέχρι τότε («Rumours» με πωλήσεις 40 εκατομμυρίων δίσκων), η Στίβι Νικς «κουβαλούσε» έναν αέρα μαγείας και μεσαίωνα.
Οι μύθοι και η φαντασία ανέκαθεν τη συνάρπαζαν (έκανε μάλιστα κι ένα γκεστ στον τρίτο κύκλο του «American Horror Story» ως μάγισσα), ήταν λογικό και αναμενόμενο ότι το «Game of thrones» δεν θα μπορούσε παρά να τη... σκλαβώσει!
Η Νικς είδε για πρώτη φορά τη σειρά του HBO την εποχή που προσπαθούσε να διαχειριστεί το θάνατο της μητέρας της, αλλά και να ξεπεράσει την πνευμονία που την ταλαιπωρούσε. «Ημουν κλεισμένη στο σπίτι για περίπου πέντε μήνες και η ψυχολογική μου κατάσταση ήταν χάλια. Είδα το πρώτο επεισόδιο και πριν το καταλάβω είχα δει ολόκληρο τον πρώτο κύκλο. Η σειρά απέσπασε το μυαλό μου από οτιδήποτε άλλο και με ταξίδεψε σε ένα μαγικό κόσμο φαντασίας...».
ΠΗΓΗ: thetoc.gr




