Τα πρόσωπα πίσω από την Pixomondo, την εταιρία γραφικών και εφέ που συνεργάζεται με την τηλεοπτική σειρά, έδωσαν μια συνέντευξη για την δημιουργία και την δουλειά που απαιτείται πάνω στην δημιουργία των δράκων και άλλων εφέ. Η συνέντευξη των Sven Martin and Boris T. Duepré δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του Dragon Days Festival
Ερ: Στη δεύτερη σεζόν πήρατε ένα νεκρό κοτόπουλο ως έμπνευση για τις κινήσεις των φτερών στους δράκους. Έχει υπάρξει μια παρόμοια πηγή έμπνευσης για την 3η σεζόν;
Sven Martin: Η μελέτη των νεκρών κοτόπουλων από το προηγούμενο έτος ήταν απαραίτητη για να καταλάβω πώς να δημιουργήσουμε τις κινήσεις των δράκων σωστά. Έτσι, οι animators πήραν μια ιδέα για το πώς είναι οι κινήσεις ενός πουλιού και πως θα το δείξουν στην πραγματικότητα. Στην Τρίτη σεζόν θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουν αυτή τη γνώση, αλλά κάναμε μελέτες σε μεγαλύτερα πουλιά και επιμεληθήκαμε την ανατομία τους. Όσον αφορά τις κινήσεις εξετάσαμε με ιδιαίτερη προσοχή σε διαφορετικές μεθόδους πτήσης και διαφορετικές μεθόδους για το πώς να βουτάνε στο νερό.
Εp: Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ξανά το υλικό από τη δεύτερη σεζόν ή μήπως έπρεπε να αρχίσετε ξανά από την αρχή;
Sven Martin: Ξεκινήσαμε με το βασικό μοντέλο της 2ης σεζόν, αλλά έπρεπε να τους αλλάξουμε σε αναλογίες, δεδομένου ότι οι δράκοι έχουν μεγαλώσει. Επιπλέον, έχουν νέα χαρακτηριστικά που δεν μπορούσαμε να δούμε πριν, αλλά τα οποία γίνονται ορατά όταν επιτίθενται. Αυτό έγινε από μας μέσω 3D γλυπτική και τις συμβατικές 2D έννοιες.
Ερ.: Τι δόθηκε από την εταιρεία παραγωγής και τι έπρεπε να αναπτύξετε οι ίδιοι;
Sven Martin: Η εταιρεία παραγωγής καθορίζει την ημερήσια διάταξη. Συνήθως αυτό συμβαίνει μέσω των συστάσεων του κινηματογράφου και τα συμβατικά μοντέλα δράκων και τότε φυσικά μέσω πραγματικών ζώων. Προσπαθούμε να συνδυάσουμε όλες αυτές τις ιδέες σε μια συνεκτική γενική έννοια - φυσικά υπάρχουν και μερικές ιδέες κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.
Ερ: Κατά τη διάρκεια της έρευνας για την 3η σεζόν του Game of Thrones πήγατε στην Ιρλανδία για μια εβδομάδα. Τι κάνατε εκεί και γιατί αισθανθήκατε την ανάγκη να πάτε εκεί;
Boris T. Duepré: Τίποτα δεν είναι πιο πραγματικό από την πραγματικότητα. Γι 'αυτό και επισκεφθήκαμε πολλά κάστρα σε όλη την Ιρλανδία και κατά καιρούς έχουμε πάει σε αρκετές τοποθεσίες γυρισμάτων. Πήραμε πολλές εικόνες για την ενίσχυση των τοπίων του Game of Thrones, με όση λεπτομέρεια και αγάπη ήταν δυνατόν.
Ερ: Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται για την παραγωγή των οπτικών εφέ; Για παράδειγμα, τι χρειάζεστε για την οπτικοποίηση του σκελετικού και του μυϊκού συστήματος;
Sven Martin: Για μας, μία από τις κύριες προκλήσεις για τους χαρακτήρες στο GoT, ήταν η μεγαλύτερη δυνατή πειστικότητα. Κάθε φανταστικό ζώο θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο ζωντανό και πιο ζωώδες. Σαν να παίζεται στο πλατό δίπλα στους ηθοποιούς. Μιας και τα ζωντανά πλάσματα είναι προφανώς πολύπλοκα αντικείμενα, η έλλειψη των μυών, η αναπνοή, οι ρεαλιστικές ρυτίδες και το δέρμα, το σάλιο ή η υγρασία στα μάτια, θα μπορούσαν να καταστρέψουν αυτές τις ψευδαισθήσεις γρήγορα.
Ερ: Είναι η δουλειά για το Game Of Thrones μια δουλειά όπως και κάθε άλλη ή είστε φαν της σειράς ή των βιβλίων μέχρι τώρα;
Sven Martin: Υπάρχει πράγματι μια μεγάλη διαφορά του να έχουμε μια ομάδα από φαν που κάνουν τη δουλειά, δεδομένου ότι το κίνητρο είναι πολύ μεγαλύτερο με αυτό τον τρόπο και το περισσότερο είναι ότι μπορείς να προσθέσεις όλες τις γνώσεις που έχεις από τα βιβλία. Ως εκ τούτου, υπάρχουν ιδέες στα σχέδιά μας ή πλάνα που δεν είναι καν στα σενάρια.
Ερ: Το 2012 κερδίσατε ένα βραβείο ΕΜΜΥ για την δουλειά σας στο Game of Thrones. Πού βάλατε αυτό το βραβείο και τι σημαίνει για σας;
Sven Martin: Έχουμε κερδίσει ένα βραβείο Emmy και ένα VES για τη δεύτερη σεζόν, που είναι τα μεγαλύτερα δύο βραβεία που θα μπορούσε ενδεχομένως να πάρουμε για την δουλειά μας. Φυσικά αυτό μας κάνει εξαιρετικά υπερήφανους, δεδομένου μάλιστα ότι η εργασία πίσω από τις κάμερες, περνά συχνά απαρατήρητη.
Boris T. Duepré: Το βραβείο Emmy είναι, στην επιχείρηση τηλεόραση, το μεγαλύτερο βραβείο που μπορεί να πάρεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Ως εκ τούτου, είμαστε πολύ περήφανοι για την ομάδα μας. Δυστυχώς, δεν παίρνεις αυτό το πολύτιμο άγαλμα για κάθε μέλος της δουλειάς. Τα βραβεία είναι στους χώρους των ανθρώπων που τα πήραν και τα φέρνουμε στο γραφείο μόνο σε ειδικές περιπτώσεις.
Ερ: Στη δεύτερη σεζόν πήρατε ένα νεκρό κοτόπουλο ως έμπνευση για τις κινήσεις των φτερών στους δράκους. Έχει υπάρξει μια παρόμοια πηγή έμπνευσης για την 3η σεζόν;
Sven Martin: Η μελέτη των νεκρών κοτόπουλων από το προηγούμενο έτος ήταν απαραίτητη για να καταλάβω πώς να δημιουργήσουμε τις κινήσεις των δράκων σωστά. Έτσι, οι animators πήραν μια ιδέα για το πώς είναι οι κινήσεις ενός πουλιού και πως θα το δείξουν στην πραγματικότητα. Στην Τρίτη σεζόν θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουν αυτή τη γνώση, αλλά κάναμε μελέτες σε μεγαλύτερα πουλιά και επιμεληθήκαμε την ανατομία τους. Όσον αφορά τις κινήσεις εξετάσαμε με ιδιαίτερη προσοχή σε διαφορετικές μεθόδους πτήσης και διαφορετικές μεθόδους για το πώς να βουτάνε στο νερό.
Εp: Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ξανά το υλικό από τη δεύτερη σεζόν ή μήπως έπρεπε να αρχίσετε ξανά από την αρχή;
Sven Martin: Ξεκινήσαμε με το βασικό μοντέλο της 2ης σεζόν, αλλά έπρεπε να τους αλλάξουμε σε αναλογίες, δεδομένου ότι οι δράκοι έχουν μεγαλώσει. Επιπλέον, έχουν νέα χαρακτηριστικά που δεν μπορούσαμε να δούμε πριν, αλλά τα οποία γίνονται ορατά όταν επιτίθενται. Αυτό έγινε από μας μέσω 3D γλυπτική και τις συμβατικές 2D έννοιες.
Ερ.: Τι δόθηκε από την εταιρεία παραγωγής και τι έπρεπε να αναπτύξετε οι ίδιοι;
Sven Martin: Η εταιρεία παραγωγής καθορίζει την ημερήσια διάταξη. Συνήθως αυτό συμβαίνει μέσω των συστάσεων του κινηματογράφου και τα συμβατικά μοντέλα δράκων και τότε φυσικά μέσω πραγματικών ζώων. Προσπαθούμε να συνδυάσουμε όλες αυτές τις ιδέες σε μια συνεκτική γενική έννοια - φυσικά υπάρχουν και μερικές ιδέες κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.
Ερ: Κατά τη διάρκεια της έρευνας για την 3η σεζόν του Game of Thrones πήγατε στην Ιρλανδία για μια εβδομάδα. Τι κάνατε εκεί και γιατί αισθανθήκατε την ανάγκη να πάτε εκεί;
Boris T. Duepré: Τίποτα δεν είναι πιο πραγματικό από την πραγματικότητα. Γι 'αυτό και επισκεφθήκαμε πολλά κάστρα σε όλη την Ιρλανδία και κατά καιρούς έχουμε πάει σε αρκετές τοποθεσίες γυρισμάτων. Πήραμε πολλές εικόνες για την ενίσχυση των τοπίων του Game of Thrones, με όση λεπτομέρεια και αγάπη ήταν δυνατόν.
Ερ: Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται για την παραγωγή των οπτικών εφέ; Για παράδειγμα, τι χρειάζεστε για την οπτικοποίηση του σκελετικού και του μυϊκού συστήματος;
Sven Martin: Για μας, μία από τις κύριες προκλήσεις για τους χαρακτήρες στο GoT, ήταν η μεγαλύτερη δυνατή πειστικότητα. Κάθε φανταστικό ζώο θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο ζωντανό και πιο ζωώδες. Σαν να παίζεται στο πλατό δίπλα στους ηθοποιούς. Μιας και τα ζωντανά πλάσματα είναι προφανώς πολύπλοκα αντικείμενα, η έλλειψη των μυών, η αναπνοή, οι ρεαλιστικές ρυτίδες και το δέρμα, το σάλιο ή η υγρασία στα μάτια, θα μπορούσαν να καταστρέψουν αυτές τις ψευδαισθήσεις γρήγορα.
Ερ: Είναι η δουλειά για το Game Of Thrones μια δουλειά όπως και κάθε άλλη ή είστε φαν της σειράς ή των βιβλίων μέχρι τώρα;
Sven Martin: Υπάρχει πράγματι μια μεγάλη διαφορά του να έχουμε μια ομάδα από φαν που κάνουν τη δουλειά, δεδομένου ότι το κίνητρο είναι πολύ μεγαλύτερο με αυτό τον τρόπο και το περισσότερο είναι ότι μπορείς να προσθέσεις όλες τις γνώσεις που έχεις από τα βιβλία. Ως εκ τούτου, υπάρχουν ιδέες στα σχέδιά μας ή πλάνα που δεν είναι καν στα σενάρια.
Ερ: Το 2012 κερδίσατε ένα βραβείο ΕΜΜΥ για την δουλειά σας στο Game of Thrones. Πού βάλατε αυτό το βραβείο και τι σημαίνει για σας;
Sven Martin: Έχουμε κερδίσει ένα βραβείο Emmy και ένα VES για τη δεύτερη σεζόν, που είναι τα μεγαλύτερα δύο βραβεία που θα μπορούσε ενδεχομένως να πάρουμε για την δουλειά μας. Φυσικά αυτό μας κάνει εξαιρετικά υπερήφανους, δεδομένου μάλιστα ότι η εργασία πίσω από τις κάμερες, περνά συχνά απαρατήρητη.
Boris T. Duepré: Το βραβείο Emmy είναι, στην επιχείρηση τηλεόραση, το μεγαλύτερο βραβείο που μπορεί να πάρεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Ως εκ τούτου, είμαστε πολύ περήφανοι για την ομάδα μας. Δυστυχώς, δεν παίρνεις αυτό το πολύτιμο άγαλμα για κάθε μέλος της δουλειάς. Τα βραβεία είναι στους χώρους των ανθρώπων που τα πήραν και τα φέρνουμε στο γραφείο μόνο σε ειδικές περιπτώσεις.