![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicLeiGDH6xGXy17VIY1wBh-LSZJHpxSmDfAPw5nIN_BnCbicbvyP8sklXEGaApNXrzp0iMcV1hftdbdeU8roP1IjdPepsVPY-bxJx4oT1Orp7NLs7JOWqueFmH41yVZiwm-9nkZpvvBnE/s400/1.jpg)
«Όταν αποφάσισα ποιες εικόνες να τονίσω, θέλησα να
δημιουργήσω κάποιες που θα χτυπούσαν μια χορδή στους υπάρχοντες οπαδούς των
βιβλίων, αλλά δεν θα αποκαλύψουν τους χαρακτήρες στους νέους, που δεν έχουν διαβάσει
ακόμη τα βιβλία. Ενώ ήμουν απασχολημένος με τη δουλειά μου, το HBO ήταν στην
παραγωγή για την πρώτη σεζόν, και όταν δημιουργήθηκε το έργο του Bran Stark, δεν ήξερα καν ότι είχαν
ξεκινήσει τα δοκιμαστικά για τον αντίστοιχο ρόλο.
Εν πάση περιπτώσει, το
τελευταίο πράγμα που ήθελα ήταν να δω τι έκανε το HBO. Ήθελα το όραμά μου να
είναι ανεξάρτητο από τα δικά τους. Έτσι, ποτέ δεν είδα τις οντισιόν ή τις τελικές
επιλογές. Το έργο του Bran Stark ήταν το πρώτο που
ολοκλήρωσα και είναι μια από τις πλέον ενσωματωμένες εικόνες στη φαντασία μου.
Ένας από τους αγαπημένους μου εικονογράφους είναι ο N.C.
Wyeth, και αγαπώ τη δουλειά του. Όταν ο Wyeth εικονογραφούσε βιβλία όπως το
Treasure Island, δεν παρουσίαζε ένα συγκεκριμένο απόσπασμα ακριβώς όπως περιγράφεται.
Οι εικόνες του ήταν συμπληρωματικές στην αφήγηση και συχνά την ενίσχυαν.
Αυτό
πάντα μου φαινόταν σαν να σέβονταν περισσότερο τη σχέση μεταξύ καλλιτέχνη και
κοινού, και όχι μόνο την κυριολεκτική οπτική μετάφραση και αλληλεπικάλυψη μεταξύ
λέξεων και εικόνων.
Όταν
ξεκίνησα να κάνω σκίτσα για τον Μπραν, η έννοια αυτή ήταν η έμπνευση μου. Κάτι μοιραίο
συμβαίνει στον Μπραν, νωρίς στο Game Of Thrones και ο George περιγράφει με μεγάλη λεπτομέρεια
την αγάπη του για την αναρρίχηση στα πρώτα κεφάλαια. Ήθελα να δείξω τον Μπραν
στα καλύτερά του, πριν από την όλη ιστορία.
Μετά
την συμφωνία μεταξύ του George, της συντάκτριας Anne Groell του
καλλιτεχνικού διευθυντή Dave Stevenson και του εαυτού μου, διαλέξαμε
την αρχική μικρογραφία του σκαριφήματος και έκανα μια πιο λεπτομερή εικόνα με
μολύβι (αναλογίες 8,5 "x 11").
Το γειτονικό μου κατάστημα me comics, ανήκει σε έναν φίλο που
λατρεύει τα βιβλία του George και όταν έμαθα ότι θα έκανα το
ημερολόγιο, δεν άργησα να καταλάβω ότι ο γιός του θα μπορούσε να ήταν το τέλειο
πρότυπο αναφοράς για τον Μπραν. Εδώ είναι η πρώτη δοκιμαστική λήψη του γιου του
και όσο τραχιά φαίνεται, η συγκεκριμένη
και πολλές άλλες παρόμοιες ήταν μια τεράστια βοήθεια.
Από αυτές τις φωτογραφίες, άρχισα να εργάζομαι στο τελικό
μου σχέδιό (μολύβι σε Strathmore 500 ιλουστρασιόν πίνακα). Μόλις
είχα τελειώσει με το μολύβι μου, «βούρτσισα» με Winsor & Newton Liquin, το
οποίο είναι μια μεσαία λαδομπογιά. Λειτούργησε ως μέσο έκπλυσης των ειδών με τα
σύννεφα στο φόντο. Αυτό βοήθησε να «μαλακώσουν» τα μολύβια μου εκεί πίσω.
Μετά τη φωτογράφηση και την εισαγωγή του σχεδίου μου
στο Photoshop, ζωγράφισα με το χέρι μερικές αναθεωρήσεις και βελτιώσεις στην σχεδίαση
σε ξεχωριστές πλακέτες και τις σάρωσα και εισήγαγα επίσης ψηφιακά. Μετά τις
συνέθεσα πάνω στο βασικό μου σχέδιο, φτιάχνοντας ένα «σάντουιτς» από σχέδια,
που βελτίωσαν την αντίθεση και την λεπτομέρεια.
Μόλις
η δουλειά μου στην κλίμακα του γκρι ολοκληρώθηκε, άφησα το έργο στην άκρη. Άρχισα
να ζωγραφίζω αρκετά αφηρημένα έργα με χρώμα σε ιλουστρασιόν πίνακα. Εδώ είναι
δύο παραδείγματα. Αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τη φόρμα, αλλά είναι
περισσότερο για το χρώμα και την υφή. Τα σάρωσα και αυτά και τα πέρασα στο Photoshop.
Από εκεί επικάλυψα τα αφηρημένα σχέδια με το σχέδιο
στη κλίμακα του γκρι, φτιάχνοντας ένα καινούργιο χρωματιστό «σάντουιτς».
Αφαίρεσα περιοχές όπου τα χρώματα δεν έπρεπε να εισχωρήσουν και μετακίνησα
χρώμα σε περιοχές που έπρεπε να είναι.
Μου αρέσει να δουλεύω με αυτό τον υβριδικό
τρόπο που συνδυάζει τον παραδοσιακό και τον ψηφιακό, λόγω των εκπλήξεων που
συμβαίνουν όταν αντιπαρατεθεί το απόσπασμα από το χρώμα πάνω στις διαβαθμίσεις
του γκρι. Διατηρεί το έργο φρέσκο. Και εδώ είναι το τελικό έργο, χωρίς τις
περικοπές που απαιτήθηκαν για να χωρέσει στις διαστάσεις του ημερολογίου.
Νομίζω πως όλοι κοιτάμε την 1η Ιανουαρίου με μια νότα
αισιοδοξίας, ελπιδοφόρα, ειδικά όταν έχουμε ανοίξει ένα νέο ημερολόγιο. Είναι
μια νέα αρχή για όλους μας. Ήθελα η πρώτη εικόνα του ημερολογίου να παρουσιάσει
την αισιοδοξία για το νέο Έτος που όλοι
προσπαθούμε να έχουμε.
Όταν επέλεξα δώδεκα εικόνες μου για το ημερολόγιο, δεν
ήξερα σε ποιο μήνα θα αντιστοιχούν η κάθε εικόνα, αλλά ήξερα ότι για τον μήνα
του Ιανουαρίου ήταν η εικόνα του Μπραν.
Δεν είμαι σίγουρος ποια έργα τέχνης θα διαθέτουν την
επόμενη φορά. Σκέφτομαι τη Sansa Stark και το κυνηγόσκυλο. Τι νομίζετε εσείς;
Ο John Picacio είναι
φιναλίστ για το Hugo Award 2012, για καλύτερο επαγγελματία καλλιτέχνη. Δείτε τη
δουλειά του στο www.johnpicacio.com και ακολουθήστε τον στο Twitter στο @JohnPicacio.
Στα μέσα Ιουνίου εμφανίζεται στο DeepSouthCon 50, στο Huntsville,
AL., και θα έχει μερικές εκπλήξεις και καλούδια για τους φανς του George R. R. Martin / A Song of Ice and Fire που θα είναι
παρόντες.
By Dimi