Όλη τη
σεζόν μας «πείραζαν» ότι ο πόλεμος έρχεται. Τώρα είναι σχεδόν εδώ. Με το GOT
έχουμε δει εκτελέσεις, ραδιουργίες, μαγεία, σεξ, βασανιστήρια και ρομαντισμό.
Την ερχόμενη Κυριακή, το HBO επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει την τηλεόραση και
θα παρουσιάσει την πρώτη, μεγάλη
κλίμακας μάχη.
Το EW.com
μίλησε με τους παραγωγούς David Benioff και Dan Weiss για τα γυρίσματα του πολυαναμενόμενου
επεισοδίου, Blackwater και πως η ίδια η ώρα ήταν μια μάχη για να παραχθεί.
Το πρώτο
μέρος αυτής της συνέντευξης πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του HBO στο Λος Άντζελες πριν από αρκετούς μήνες.
Οι
παραγωγοί είχαν μόλις τελειώσει τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν. Υπάρχουν κάποια
πολύ μικρά σπόιλερ από υλικοτεχνική άποψη των πρώτων συνιστωσών της μάχη, αλλά
τίποτα που δεν φαίνεται στην προεπισκόπηση (trailer) του HBO.
EntertainmentWeekly: Λοιπόν, πώς
ήταν τα γυρίσματα της Μάχης του Blackwater;
Weiss: Τα
πράγματα που αφορούν το Blackwater ήταν πολύ διασκεδαστικά. Εννοώ, ήταν άθλια.
Σαράντα δύο βαθμούς και βροχή και λάσπη μέχρι τους αστραγάλους σας.
Benioff:
Όλη αυτή η ιστορία του Blackwater ανάγεται στην πρώτη σεζόν, γιατί θα έπρεπε να
έχουμε εκείνη τη μάχη με τον Tyrion και δεν καταλήξαμε σε θέση να την
γυρίσουμε. Υποσχεθήκαμε στον εαυτό μας ότι θα έχουμε την μεγάλη μας μάχη.
Weiss:
Πάντα θέλαμε να το κάνουμε και δεν ξέραμε αν θα μπορούσαμε να το φέρουμε εις
πέρας. Θέλω να πω, είναι μια τεράστια μάχη και είναι μια ναυμαχία και
περιλαμβάνει τόσα πολλά οπτικά εφέ. Και την τελευταία στιγμή, λόγω προσωπικής έκτακτης
ανάγκης ο σκηνοθέτης αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Έτσι μείναμε χωρίς σκηνοθέτη και περίπου μια
εβδομάδα πριν.
Benioff: Ήμασταν αναστατωμένοι.
Κοιτάζαμε την λίστα με όσους ήταν διαθέσιμοι. Και το μεγαλύτερο μέρος του ήταν
πραγματικά τρομακτικό. Και τότε στην εν λόγω λίστα εμφανίστηκε το όνομα του Neil
Marshall. Έκανε το Centurion και το Dog Soldiers ταινίες
όπου ο τύπος κάνει κάτι απίστευτο, από πραγματικά έντονες, εντυπωσιακές δράσεις
με πολύ μικρό προϋπολογισμό. Ποτέ δεν το είχε δει (GOT) πριν. Έπρεπε να του δώσουμε μια
πορεία. Αλλά είναι τόσο γρήγορος στο να μαθαίνει και τόσο ενθουσιώδης και μόλις
το ερωτεύτηκε κατέληξε να είναι μια εκπληκτική επιλογή.
Weiss:
Ήταν ένα παιδί με το γιγάντιο κουτί μολυβιών και την ξύστρα στο πλάι. Έπρεπε να
παίξει με όλα αυτά τα καταπληκτικά παιχνίδια και έχτισε αυτή την εκπληκτική 80-ποδιών
ύψους μάχη που ορίζεται στην μέση ενός λατομείου, με πλήρως λειτουργικά τείχη
και πύλες και τα πάντα. Πετούσε πράγματα έξω αντί να προσθέτει.
Και να υποθέσω ότι το ρυθμίσατε σε νύχτα, ώστε να μην
χρειάζεται να κάνετε πλήρη CGI υπόβαθρο για κάθε σκηνή;
Weiss:
Ήταν εν μέρει μέσα στον προϋπολογισμό. Αλλά υπάρχουν ορισμένα στοιχεία της
μάχης που πάντα πιστεύαμε ότι θα τα δούμε πολύ πιο έντονα τη νύχτα.
Benioff: Τα φλεγόμενα
βέλη τη νύχτα φαίνονται πανέμορφα.
Στοιχεία
τέτοιου είδους μαχών έχουν γίνει στο παρελθόν, ιδιαίτερα στο Helm’s Deep sequence στο LOTR.
Μπορείτε να μιλήσετε για το πώς πήγε το
Blackwater σε κάτι πιο φρέσκο;
Weiss: Με
τους πόρους που έχουμε, δεν θα μπορέσεις ποτέ να το συγκρίνεις με ένα τέτοιο
επίπεδο θεάματος. Θα πρέπει πραγματικά να γίνει περισσότερο τράβηγμα στους
χαρακτήρες και να καταστεί περισσότερο από την προσωπική τους εμπειρία σε αυτό
το γεγονός.
Benioff:
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα που έχουμε εμείς από τις ταινίες είναι ότι όταν ένας από
τους χαρακτήρες μας ρίχνεται στη μάχη, έχουμε περάσει σχεδόν 19 ώρες με αυτούς
τους χαρακτήρες. Τους ξέρεις τόσο καλά και ευτυχώς ενδιαφέρεσαι γι αυτούς. Και
μερικοί από αυτούς θα πεθάνουν. Υπάρχει ένας τρόπος να γυρίσουν μια μάχη όπου
μπορείτε να δείτε ένα στρατό από εκατό χιλιάδες να επιτίθεται σε μια στρατιά
από διακόσιες χιλιάδες. Και αυτός μπορεί να είναι ένα πραγματικά σπλαχνικός
τρόπος στο να γυρίσεις μια μάχη.
Weiss: Κάθε φορά
που θα διαβάσετε οποιαδήποτε στρατιωτική υπόψη, την εμπειρία ενός στρατιώτη για
τη μάχη, αν ήταν στην αρχαία Ρώμη ή σε όλη τη διαδρομή μέχρι το Βιετνάμ και
πέρα, δεν είναι ποτέ "Τότε αυτό το πλευρό μετακινήθηκε εδώ". Είναι
πάντα, "Αυτή η χαοτική κατάσταση, που δεν ήξερα που πήγαινα και στο μισό
του χρόνου δεν ήμουν σίγουρος αν θα γύριζα στα παιδιά μου". Είναι η ομίχλη
της εμπειρίας του πολέμου, που πραγματικά μπορείς να αναπαράγεις χωρίς την
τεράστια μάχη του είδους του Helm’s Deep.
By Dimi








